O nama

Djelatnost

Tehničar Informatika d.o.o. je tvrtka koja posluje kao proizvođač hardware-a i serviser informatičke opreme, tvrtka koja pruža usluge održavanja opreme, uvođenje interneta, projektiranje i izrada računalnih mreža, te tvrtka koja surađuje sa drugima koji proizvode software i zajedno s njima prodaje kompletan proizvod. Uz veleprodaju informatičke opreme imamo i maloprodajnu trgovinu.

 

Povijest

Tehničar Informatika d.o.o. je osnovana 1994. Utemeljitelj je grupa inženjera-servisera koja je već tada imala dosta informatičkog i serviserskog iskustva. Zahvaljujući kvaliteti računala i orijentaciji na kupce koji traže bolju i bržu uslugu, tvrtka je održala stabilan i stalan rast. Inzistiramo isključivo na kvalitetnim komponentama sustava čime smo osigurali visoku razinu pouzdanosti naše opreme u različitio zahtjevnim okolinama.

 

Djelatnici

Trenutačno, Tehničar Informatika zapošljava sedam radnika i to na poslovima servisera, tehničara, voditelja prodaje i sl. Prosječna dob je 35 godina, a prosječno radno iskustvo je deset godina. Svima je zajedničko aktivno znanje engleskog jezika, a pojedinci vladaju i njemačkim i talijanskim jezikom. Serviseri imaju položen Microsoft-ov CompTia certifikat A+. Tehničar Informatika trajno surađuje s brojnim nezavisnim specijalistima i stručnjacima, koji se uključuju u projekte prema potrebi.

U sklopu informatičkih rješenja koje izvodi i održava uvelike se koristimo Microsoft tehnologijama. Pri tome prvenstveno mislimo na MS Windows platformna rješenja – Windows NT Server/Advanced Server te Windows 2000 Server/Advanced Server mrežne operacijske sustave mrežnih poslužitelja. Klijentska rješenja u najvećem broju slučajeva temeljimo na MS Windows NT (NT, 2000, XP) platformi.

 

Strategija

Raspoloživost korisnicima prije svega te ciljajući prvenstveno na korisnike čije je poslovanje direktno ovisno o pouzdanosti informatičke tehnologije te njezinom neprekinutom radu, pobrinuli smo se da svojim korisnicima budemo dostupni u svakom trenutku. Tako se naši djelatnici mogu dobiti od strane kupca svakoga dana na niz načina, dajući potrebnu informaciju, pomoć, savjet ili dolazeći na teren kod korisnika. Unutar radnog vremena tvrtke na raspolaganju su najmanje tri djelatnika. Svi tehnički usmjereni djelatnici posjeduju mobilni telefon. Osnovno pravilo u podršci jest činjenica o brzini odziva na sve zahtjeve koji nikada ne prelaze 24 sata od poziva (obveza koju preuzimamo ugovorom s korisnikom). Na taj način nam je omogućeno održavanje opreme u tvrtkama koji rade non-stop bez pauza kao što su proizvodne tvrtke, trgovine, pekare i sl.

Ukratko težimo kvaliteti prije svega, trajnim vezama i suradnji sa istim klijentima, stalnom usavršavanju i praćenju te primjeni novih tehnologija i rješenja.